کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من
ور بگویم دل بگردان، رو بگرداند ز من

پیام های کوتاه
  • ۱۲ فروردين ۹۵ , ۲۳:۵۸
    دنیا

هر چیز که در جستن آنی آنی

شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۴۵ ب.ظ

برای یکی، مَنْ شغلم هستم، برای دیگری، من پول هستم، من علم هستم، من مِلکْ هستم، من دروغ و دونگ هستم، من مدرک هستم، من ماشین هستم، من شهوت هستم، من زنم هستم، من عشقم هستم و شاید هم، من خدا هستم.

این هستم ها، در نهایت، شدن و ماندن خواهد شد. تو کُدامی؟


یکم آبان ماهِ یک هزار و سیصد و نود و پنج، ساعت نوزده و چهل دقیقه، تقاطع انقلاب- فلسطین

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۱
محسن رجب پور

نظرات  (۷)

اول منم اخر منم ظاهر منم باطن منم
پاسخ:
سلام خوش آمدید.
این من شما خیلی شبیه مطلبی است که عطار در کتاب: "جوهر الذات/ دفتر دوم/ سوال کردن شخصی از منصور..." آورده‌اند.
ممنون از لطفتان.
۲۰ دی ۹۵ ، ۰۹:۳۷ هنوز یلدا
خوبید آقای رجب پور?
پاسخ:
هنوز زندگی را بسیار دوست دارم...
و نیز درست زندگی کردن را

خدا رو شکر عالی هستم.
یه کاریکاتوری بود چند سال پیش دیدم، الان گشتم پیداش نکردم.
مضمونش این بود که هرکی تو هر حرفه ای هست آدما رو یه شکلی می بینه. مثلا راننده تاکسی اسکناس هارو میدید که دارن تو خیابون راه می رن، آرایشگر یه سری مو که پا دارن رو میدید، و ....

بعد فکر کردم که نه تنها تو شغل و حرفه، که تو زندگی هم همینه. نمونه ش اونایی که هروقت کارشون گیر آدم میوفته زنگ می زنن. یعنی آدم رو شکل اون کار می بینن. یا کسی که به یه دلیلی محبوب میشه توی یه جمع. 
اما وقتی آدم خودش با خودش تنهاست به این فکر می کنه که من واقعا چی ام؟ و تمام خصوصیات و علومش رو برای خودش می ریزه رو دایره و میبره رو نمودار و برآیند می گیره، و خدا نکنه که نقطه ی مورد نظر بیوفته زیر نمودار... یا چیزی شبیه امواج الیوت از آب در بیاد :/
پاسخ:
نظرتون واقعاً برام جالب بود.
موافقم.
من فکر کنم عشق هستم!
پاسخ:
خیلی عالی است. :)
سلام.
احسنت
اتفاقا امشب مشغول مطالعه ی "درباره ی غرب" دکتر داوری بودم. بحثی نزدیک به این رو طرح کرده اونجا و این بیت رو آوره:
تو اول بگو با کیان دوستی
پس از آن بگویم که تو کیستی
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون
۰۱ آبان ۹۵ ، ۲۱:۱۸ درمانده اواره
بستگی به موقعیت جغرافیای ایش داره با چه ادم هایی ولی خوب دوست داشتم گل لاله بودم و به شدت متنفر م از جزیره ی ادم خوار ها ادم هایی که بر اساس مادیات کد گذاری ایم می کنن
پاسخ:
در ابتدا ورودتان را تبریک می‌گویم و خوش بختم از آشنایی با شما دوست عزیز
نظر شما قابل تأمله.
من ترکیبی هستم...
پاسخ:
ولی به نظرم ترکیب نشون دهنده‌ی اینه، که هنوز نمیدونیم توی این دنیا دنبال چی هستیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">