کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من
ور بگویم دل بگردان، رو بگرداند ز من

پیام های کوتاه
  • ۱۲ فروردين ۹۵ , ۲۳:۵۸
    دنیا

عذرخواهی

پنجشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۲۴ ب.ظ
دوستان عزیز من پیگیر مطالب وبلاگ شما هستم ولی به دلیل وجود مشکلی در سیستم قادر به نظردهی نمی باشم، در ضمن عیدتان مبارک هرچند خیلی دیر هنگام است اما ببخشید. راستی از یک فرد بسیار عزیز به دلیل دیدن وبلاگم تشکر میکنم. :)
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۲
محسن رجب پور

نظرات  (۴)

خیلی دیره شده ولی تا آخر فروردین هنوز وقت هست

سال نو مبارک

 

پاسخ:
ممنون که به فکر بودید.
سال نو شما هم مبارک باشه. :)
انشاءالله سال خوبی داشته باشید.
سلام اقا محسن
اتفاقا امروز به ذهنم رسید خیلی وقت است ننوشته ای
سال خوبی داشته باشی برادر
پاسخ:
ممنون همچنین آقا مهدی گل.
عیدت مبارک
پاسخ:
ممنونم. عید شما هم مبارک باشه آقا ابوالفضل
امیدوارم مشکلتون حل بشه و دوباره برگردید بنویسید
پاسخ:
متشکرم از شما بیست و دو.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">