کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من
ور بگویم دل بگردان، رو بگرداند ز من

پیام های کوتاه
  • ۱۲ فروردين ۹۵ , ۲۳:۵۸
    دنیا

جوان، عشق، آرزو

چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۱۵ ب.ظ



 مشکل اصلی من با جوان، در شناخت و یافتنش نهفته است، اینگونه می توان بیان نمود: اغلب جوانان به طور طبیعی رشد می کنند، یعنی بدون هیچ برنامه مشخصی برای استفاده از جوانی، طبق یک سری از جریان ها عاشق می شوند، بر اساس آن طالب آرزوهایی شده و در نهایت یا می رسند و یا از زندگی سَرخورده خواهند شد، پس به نظرم تعیین مَنْ کلید تمام اتفاقات بعدی خواهد بود.


یادبگیریم حرکت ها و رسیدن ها را به عنوان جوان از ریشه اصلاح کنیم، به نظرم عشق و مَنِ هر کس ریشه تعیین شخصیتی است که قرار است تا ابد همان باشد.


(منشاء تفکرات بالا: بررسی خطبه 31 نهج البلاغه)

در پناه حق

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۶
محسن رجب پور

عشق

نظرات  (۲)

باید برم خطبه رو بخونم پس
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم.
یک کم نامفهوم بود برام چون ربط عشق رو اونوسط به حرف کلی تون نفهمیدم
پاسخ:
واقعاً قبول دارم از لحاظ ساختار مفهمومی و حفظ ساختار زنجیری پشت سر هم خوب از کار در نیومده.
ولی توی اینطور نوشته ها دوست دارم مخاطب برداشت کنه، حتی نامفهوم!
چون به نظرم توی این سبک، توضیح بیشتر باعث خنکی و نقص حتی مفهومی میشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">