کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من
ور بگویم دل بگردان، رو بگرداند ز من

پیام های کوتاه
  • ۱۲ فروردين ۹۵ , ۲۳:۵۸
    دنیا

دلنوشته

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۲ ق.ظ

سلام؛

می‌دانم که نوشته‌های جدید نظم قابل قبولی ندارند و خواندشان ذهن شما را نیز ممکن است دچار آشفتگی کند، اما باور بفرمائید اکنون در حال پوست‌اندازی هستم :)

نوشتن مستمر و به نسبت قبل، طولانی‌تر برایم سخت است، اینجا می‌نویسم تا ذهنم منظم‌تر، قلمم قوی‌تر و یادگیری‌ام بهتر شود. از راهنمایی‌تان قطعاً استفاده می‌کنم.

دعا بفرمائید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۱
محسن رجب پور

نظرات  (۲)

۰۱ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۲۸ محمدرضا زمانی
فقط همینطور پشت سر هم بنویس محسن جان. بعدا دلایلی پیدا میشن که درباره‌شون بنویسیم. اما تا اون موقع، باید خودِ نوشتن رو تمرین کنیم. البته کل این چیزی که نوشتم نظر منه و فکر میکنم اینطور باشه :)
پاسخ:
به به سلام به محمدرضای عزیز
خوش اومدی پسر، از دیدن نظرت خیلی خوش حال شدم.
انشاءالله تصمیمم همینه، نوشتن برای نظم دهی به ذهن، درست فکر کردن و قوت قلم.
سلام آقا محسن

هیچ ترتیبی و آدابی مجو...
پاسخ:
سلام مهدی جان
ممنونم، بهم امید دادی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">