کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من
ور بگویم دل بگردان، رو بگرداند ز من

پیام های کوتاه
  • ۱۲ فروردين ۹۵ , ۲۳:۵۸
    دنیا

دیر نوشت

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۱ ق.ظ
"امروز واقعاً سخت بود!"
حرفی است که در این مدت خاموشی، آخر شب‌ها بر زبانم جاری می‌شود.
سخنی برای بیان ندارم اما رشته‌ای بس پیچیده از افکار که سر و تهش مشخص نیست نصیب من شده. دوستان آیا شما هم اینطور می‌شوید؟
نمیدانم چرا اصلاً حال و حوصله ندارم، فکرهایم زیاد است اما انگار لال شده‌ام، واقعاً حس می‌کنم زبانم را بریده‌اند و رمق درد دل و نوشتن را از من گرفته‌اند.
دعا بفرمایید.
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۳۱
محسن رجب پور

نظرات  (۴)

سلام آقا محسن
نوشتن تان خیلی طول کشید...
ایشالله خیر باشد و به خیر بگذرد
پاسخ:
سلام مهدی جان
خیلی ...
انشاءالله
۳۱ تیر ۹۵ ، ۰۸:۱۰ هنوز یلدا
این نیز بگذرد....
پاسخ:
حقا که عجیب حرف درستی است...
۳۱ تیر ۹۵ ، ۰۱:۴۱ مصطفی موسوی
بابا شما دیگه چرا؟! شما که تکلیت مشخصه!
پاسخ:
بله
برای شما هم شاید اتفاق بیوفتد. :)
۳۱ تیر ۹۵ ، ۰۰:۳۶ ویار تکلم
این جوز وقت ها هرچی که تو ذهنم هست رو تایپ میکنم . مهم نیست چی باشه فقط تخلیه میکنم!
پاسخ:
آره به نظرم برای نظم فکری خوبه.
ممنونم ازتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">