کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من
ور بگویم دل بگردان، رو بگرداند ز من

پیام های کوتاه
  • ۱۲ فروردين ۹۵ , ۲۳:۵۸
    دنیا

نگاهی نو

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۴۷ ق.ظ
مسئله و نحوه‌ی حل آن مهمترین رویداد ارزش آفرین زندگی است، پس یکی از اساسی‌ترین مهارت‌های زندگی، به خصوص از نوع شغلی‌اش مهارت حل مسئله است!

پ.ن: اشاره دارد به ارائه درون تیمی امروز.
موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۵/۰۲/۲۲
محسن رجب پور

نظرات  (۲)

راستش از بس این ها رو شنیدم و نفهمیدم، دیگه حسی نسبت بهشون ندارم.
پاسخ:
اینم حرفیه.
خب من این مبحثو دوست دارم بهمین خاطر وقتی در این باره میخونم سعی مکنم به اون صورت که مسائل نگاه کنم تا در این موضوع فهمم بالا بره.
کاملا درسته...
پاسخ:
لطف دارید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">