کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من
ور بگویم دل بگردان، رو بگرداند ز من

پیام های کوتاه
  • ۱۲ فروردين ۹۵ , ۲۳:۵۸
    دنیا

اوج آسمان

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲ ب.ظ

اوج آسمان تقدیم به شما و خودم.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۵
محسن رجب پور

دلخوشی

نظرات  (۳)

بینهایت عالی:) با گیتار خیلی خوشگل میشه آهنگش:)
پاسخ:
ممنون لطف دارید.
غوغای ستارگان همایون خرم ...واااای من این موسیقی رو به اندازه ی نمی دونم بگم چی دوست دارم ...البته بی کلامش رو دوست تر... :)
پاسخ:
بعضی از کارهای هنری ریشه در باورها ، آرمان ها و احساسات ناب یک ملت دارند.
به نظر بنده این هم نوعی است از همان ها، که هر شخص بسته به سلیقه اش اجرا کننده را انتخاب خواهد نمود.
۲۵ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۰۷ بنیامین بیضایی
موضوعتون زیباست... خیلی 
پاسخ:
ممنون از لطف و انرژی ارسالیتان. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">