کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من
ور بگویم دل بگردان، رو بگرداند ز من

پیام های کوتاه
  • ۱۲ فروردين ۹۵ , ۲۳:۵۸
    دنیا

حس نه! چندان خوب

پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۲۸ ب.ظ

خیلی بد است آدم در فلاکسی چای دم کند که قبل از آن برای حمل سلول بنیادی انسان و ازت از آن استفاده شده!

از آن بدتر اینکه شب حالت خیلی بد باشد: سرد درد داشته باشی، حالت تهوع، استخوان درد و بخواهی فردا به لیست مورد نظرت رأی بدهی. انصافاً سخت است...

در پایان: امین، خدا ازت نگذرد با این نوع سلول پرورش دادنت!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۶
محسن رجب پور

دلخوشی

نظرات  (۵)

حس خیلی بدیه:(

من اگه جای شما بودم تا اخر عمرم طرف هیچ فلاکسی نمیرفتم:)

پاسخ:
آره
هنوز از دیشب نمیتونم برم سمت فلاکس. :)
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۳۱ حمید درویشی
سلام بر شما
فلاکس، نه! دمابان.
#من_خیلی_نگران_زبان_فارسی_ام
پاسخ:
بله جالب بود.
امن تا حالا این کلمه رو نشنیدم.
امیدوارم از کلماتی باشه که فرهنگستان انتخاب کرده باشه.
حمل سلول بنیادی؟؟؟؟
الله اکبر!
پاسخ:
واقعا قضیه به همین اندازه بغرنج بود!
خوش به حالتون که میتونید نظر بدید:(

با اینکه تجربه نکردم اما فک کنم حس خیلی بدیه:O
پاسخ:
:)
حس نه چندان خوب!!!!!

میشه به جرات گفت حس داغوووون :| :|

پاسخ:
:)
ولی مشکلی نیست!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">