کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من
ور بگویم دل بگردان، رو بگرداند ز من

پیام های کوتاه
  • ۱۲ فروردين ۹۵ , ۲۳:۵۸
    دنیا

هوای این روزای من {1}

شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳ ب.ظ

بعضی از اوقات حالی آنقدر گلوی آدم را محکم می‌فشرد که صدای خش خش نفس‌های خسته و دلتنگ را نمی‌شود نادیده گرفت و به کار ادامه داد، باید نشست و گذاشت صدای دل برای رفع خستگی، شانه‌ها را تکان دهد.


1- عنوان از مداحی زیبای جناب سید رضا نریمانی که امین جاروبندان حق مطلب را خوب ادا کرد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۱
محسن رجب پور

دلخوشی

عشق

نظرات  (۴)

جمله ی قابل هضمی بود
پاسخ:
نظر لطف شماست.
برای خودم که خیلی هست امیدوارم برای مابقی هم همینطور باشه.
زنده باشی. همچنین
البته راستش من خیلی کم مداحی هاش رو شنیدم.
پاسخ:
به نظرم پتانسیل خوبی داره.
هم دانشگاهی هستیم و هم رشته ای. البته بودیم. چون من الآن فارغ التحصیلم و دارم برای ارشد می خونم.
پاسخ:
موفق باشی انشاءالله
صدای امیر قوت و حال خوبی داره.
منتظر موفقیتات هستیم.
جناب دانشگاه امیرکبیر درس میخونی؟
پاسخ:
بله عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">