کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من
ور بگویم دل بگردان، رو بگرداند ز من

پیام های کوتاه
  • ۱۲ فروردين ۹۵ , ۲۳:۵۸
    دنیا

معرفی کتاب (1)

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۳۹ ق.ظ

پیشنهاد میکنم کتاب زیر که متن روان و ساده‌ای دارد را بخوانید، دو نتیجه خواهد داشت: یکی تقویت زبان و دیگری مدیریت زمان.

Time Management , Brian Tracy

download


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۷

نظرات  (۳)

درود مرسی 
تا اخر خرداد تمومش میکنم ثبت شد تو دفترم
پاسخ:
خواهش میکنم. :)
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۴۴ مهندس رضا عباسی
سلام
خسته نباشید
وبتون محتوای خوبی داره
موفق باشید
به ما هم سر بزنید
ممنون
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۳۸ سجاد جعفری
خیلی ممنون آقا محسن گل


وبلاگ خیلی خوبی داری
پاسخ:
به به آقا سجاد عزیز
خواهش میکنم داداش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">