کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من
ور بگویم دل بگردان، رو بگرداند ز من

پیام های کوتاه
  • ۱۲ فروردين ۹۵ , ۲۳:۵۸
    دنیا

عاشق رفتن، کی از رفتن پشیمان می‌شود؟ {1}

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۳۷ ب.ظ


واقعا عاشق رفتن، کی از رفتن پشیمان می‌شود؟ این سوال بزرگی است برای من، فردی که خیلی دوست دارد برود، همیشه دنبال این هستم که می‌شود من هم روزی حل شوم در این هیاهو و فراموش کنم آنچه را می‌خواهم؟
آری می‌شود فراموش کرد همه‌ی آروزهای ناب جوانی را، می‌شود نادیده گرفت همه‌ی ایده‌آل‌ها را، مگر نه اینکه همه‌ی این افراد هم روزی جوان بوده‌اند!
تازه بودن، ناب ماندن و جوشش داشتن کار هر کسی نیست.
تشکر میکنم از پرهون و آسیاب عزیز که حرف‌هایشان خیلی به دل نشست و شدند دلیلی برای نوشتن، بعد از فصلی عجیب!

 

1-   «رازروشن» اثری از حامد زمانی

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۸
محسن رجب پور

عشق

نظرات  (۳)

Thanks for finally writing about >عاشق رفتن،
کی از رفتن پشیمان می‌شود؟ 1 :: کاسه‌ی
زَر
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۰۷:۰۹ پرهون | Printemps
:)
پاسخ:
:)
سلام آقا محسن
یکی از دوستان بسیار دغدغه مند و عمیقم، یک بار از این چنین بیمی به من می گفت. می گفت از این نمی ترسم که یک روز از آرمان ها دست بردارم و روزمره بشوم، از این می ترسم که یک روز به آرمان خواهی های امروزم بخندم...
کم افرادی نداریم که این چنین شدند.
از این آینده ی تلخ باید به خدا پناه برد.
عاشق رفتن، احتمالا روزی که حس کرد رنج راه به راحتی سکون نمی ارزد، از رفتن پشیمان می شود. روزی که حس کرد همین جا که هستم هم بد نیست خیلی!
رهبری زمانی فرمودند "محافظه کاری قتلگاه انقلاب است." قتلگاه خیلی چیزهای دیگر هم هست. صحبت عمیقی ست.

تشکر از نظر لطفت
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم لطف دارید. صحبت های جالب و دلنشینی داشتید.
به جد لذت بردم از هم صحبتی با شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">