کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من
ور بگویم دل بگردان، رو بگرداند ز من

پیام های کوتاه
  • ۱۲ فروردين ۹۵ , ۲۳:۵۸
    دنیا

هر وقت از کار اصلی زندگی‌تان دور شدید یا چند قدمی از مسیر اصلی زندگی فاصله گرفتید برای دوباره بدست آوردن آرامش و همچنین از بین رفتن استرس فقط یک کار خیر کوچک برای خدا انجام دهید، مثلاَ اگر نوبت شما نیست که ظرف‌های اتاق را بشویید این کار را بر عهده بگیرید، مخصوصاَ به پدر و مادر یا همصحبت زندگی‌تان بدون هیچ چشم‌داشتی نیکی کنید، یادمان باشد ما این کار را فقط برای خدا انجام داده‌ایم و طرف حسابمان تنها اوست. بعد از انجام میبینید که به یک دفعه مسئله‌ای که ساعت‌ها وقت ما را گرفته بود حل می‌شود و در کل این دستور گره گشاست.

من اسم این کار را گذاشته‌ام:

«کاتالیزور و شتاب‌دهنده برای جبران کم کاری گذشته»

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۹
محسن رجب پور

نظرات  (۳)

منم نمی دونم !به هر حال ندیده بودمش که نظر بذارم!

الان دیدمش :)

پاسخ:
نظر لطف شماست که پیگیر مطالب هستید.
انجام کاری برای خود خود خدا...عالی :)

+این پستتون تو پنل ستاره دار نشده بود چرا?! :?

پاسخ:
نودونم!
من تازه وبلاگ نویس شدم و فقط مینویسم، از زیروبم این آیکن های داخل سر در نمیارم.
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">