کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من
ور بگویم دل بگردان، رو بگرداند ز من

پیام های کوتاه
  • ۱۲ فروردين ۹۵ , ۲۳:۵۸
    دنیا

قدرت عادت

شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۴ ب.ظ

« دارم به شما می‌گویم، اگر یک فرد کودنی مثل من بتواند این چیز را یاد بگیرد، همه می‌توانند. من این نکته را مرتب به سربازانم می‌گویم، اگر شما عادت‌های درستی را به دست آورید، هیچ کاری وجود ندارد که نتوانید انجامش دهید.»


کتاب: قدرت عادت (The Power of Habit)
نوشته: چارلز داهیگ
(Duhigg, Charles)
ترجمه: مصطفی طرسکی، معصومه ثابت‌قدم
صفحه‌ی 14

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۱
محسن رجب پور

عادت

نظرات  (۶)

۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۰:۰۳ پرهون | Printemps
افراد موفق خودشان را به عادت هایی عادت می دهند که افراد ناموفق از عادت کردن به آن ها طفره می روند ... 
پاسخ:
انصافاَ نتیجه و جمع بندی قشنگی بود.
دقیقا همینه، اگه جلوی اون خواسته (طفره رفتن) مقاومت کنیم فکر کنم خیلی از مشکلات حل بشه.
ممنونم از نظر خوبتون.
۲۲ آذر ۹۴ ، ۰۰:۲۷ مصطفی موسوی
راستی یه نفر تو وبلاگ من با اسم مهدی کامنت میذاره. وبلاگ خوبی داره به نظرم دنبالش کن
۲۲ آذر ۹۴ ، ۰۰:۲۶ مصطفی موسوی
عمیقا موافقم !
👍👏
پاسخ:
سلام
ممنونم که خوندید. نفهمیدم چی نوشتید.
یعنی فقط دوتا مربع اومده.
میگیرم به حسب اینکه خوشتون اومده :)
۲۱ آذر ۹۴ ، ۲۱:۴۱ محسن موسایی داریان
سلام محسن جان
واقعا همین طوره که نوشتی. سبک زندگی خیلی مهمه.
چه خوبه که بازم داری می نویسی! این چند روزه که نمی نوشتی احساس تنهایی می کردم:))))
پاسخ:
شما لطف داری محسن جان
هر کسی از ظن خود شد یار من ... :)
من با دقت و جدیت دنبالت میکنم.
بسیار زیبا بود و قشنگ ..
صد درصد همین هست
ممنونم بایا تظر زیباتون روی وبم

پاسخ:
سلام
خواهش میکنم.
از بازدید!تون تشکر مینمایم هاتف.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">