کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من
ور بگویم دل بگردان، رو بگرداند ز من

پیام های کوتاه
  • ۱۲ فروردين ۹۵ , ۲۳:۵۸
    دنیا

ستاره شماره دار دوست داشتنی

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۰ ب.ظ

من این ستاره را خیلی دوست دارم.

هر دنبال شونده‌ام را با وسواس زیادی سوا کرده‌ام، انگار قصه‌های دوست‌داشتنی‌ست که با علاقه پیگیرشان هستم. هر کدام داستانی دارند برای خودشان و البته داستانی برای دنبال شدن و هر یک مزه‌ی خاص خودشان را دارند.

قانون نانوشته‌ای دارم به این شرح: هیچ کدام از ستاره‌ها نباید با بی حوصلگی و دستپاچگی خاموش شوند.

این است حال و روز آسمان پر ستاره‌ی این شب‌های بلاگ من. :)

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۵/۰۳/۱۷
محسن رجب پور

رفاقت

نظرات  (۵)

سلام 
چه خوبه که منم جز اینها هستم:))
فکر نمیکردم خوندنی باشم ،انگیزه دادید:)
حس خوبی به ما دست داد حس غرور :)
ماهم شمارو دنبال میکنیم:)
پاسخ:
نظر لطفتونه. :)
یعنی خوشبحال ما پس که شما مارو دنبال میکنی؟:))
پاسخ:
هیچ احوالی از دوستان بر ما پوشیده نیست! :)
۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۵۴ پرهون | Printemps
:)
پاسخ:
:)
چه قدر عالی :)
پاسخ:
ممنون.
چه مسئولیت پذیرانه! 
تبریک میگم!
البته منم روی اینکه الکی ستاره ها رو خاموش نکنم خیلی حساسم.
پاسخ:
لطف دارید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">