کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من
ور بگویم دل بگردان، رو بگرداند ز من

پیام های کوتاه
  • ۱۲ فروردين ۹۵ , ۲۳:۵۸
    دنیا

اتفاقات دوست داشتنی در دل سختی ها

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴ ق.ظ

در پست رزومه پر مغز توضیح داده بودم که برای یک شرکت معتبر رزومه ام را فرستاده بودم و از خدا خواسته بودم که کار در آن شرکت نصیبم شود، در کمال ناباوری دو روز قبل خانومی از شرکت تماس گرفت و گفت که روز چهارشنبه یعنی امروز برای آزمون به کارخانه شرکت مراجعه کنید. جالب بود که این یک هفته گذشته خیلی به من سخت گذشت و فهمیدم پول درآوردن چقدر سخت است و تماس از آن شرکت مزبور در همین حین سختی خیلی زیاد انجام شد و از آن جالب تر اینکه از دو روز قبل به شدت مریض شده ام و با همان حال خراب در آزمون شرکت کردم.

به هر حال خیلی خوشحالم که تلاش خودم در عین بدحالی را انجام دادم به قول انگلیسی ها تا جایی که میتوانستم ببینم و بایستم مقاومت کردم.

انشاءالله که خیر پیش می آید.

پ.ن: دوستان عزیز عذرخواهم که مدتی است به شما سرنزده ام باور بفرمائید در این چند وقت لب تاپم هم روشن نشده بود.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۰
محسن رجب پور

دلخوشی

رزومه

نگاه نو

نظرات  (۷)

۲۱ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۱۳ پرهون | Printemps
منم عذر میخوام که کم میام ...
پاسخ:
خواهش میکنم.
انشالله بهترین اتفاق بیفته و سال ۹۴ یه خاطره خوش توو روزای آخر براتون بذاره و بره.
پاسخ:
واقعا از این همه انرژی و محبت متشکرم.
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۱۷ مصطفی موسوی
ایشالا رو هوا میزننت!
پاسخ:
ایشالا :)
تبریک میگم D:


پاسخ:
ممنونم.
امیدوارم که موفق باشی
پاسخ:
ممنون.
من معتقدم این اتفاقات هدیه ای از سمت خود خداست! 
خیلی موفق باشید!
پاسخ:
آره اعتقاد قشنگ و قابل قبولیه.
ممنون از لطفتون.
به سلامتی ایشالا که خیره :)
پاسخ:
انشاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">