کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

کاسه‌ی زَر

... خیز و در کاسه‌ی زَر آب طربناک انداز

چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من
ور بگویم دل بگردان، رو بگرداند ز من

پیام های کوتاه
  • ۱۲ فروردين ۹۵ , ۲۳:۵۸
    دنیا

بودن در فضای مجازی یا نبودن، مسأله این است...

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۲۶ ب.ظ

" وینست هرگز نذار بقیه بفهمن داری در مورد چی فکر میکنی."
مایکل کورلئونه خطاب به برادرزادهاش در پدرخوانده 3 .

این بود یکی از دلایلی که منو قانع میکرد هرگز در فضای مجازی عملکرد خاصی نداشته باشم.
فعلا نمیدونم کارم برای حضور در این فضا درست بوده یا نه. از قدیم هرگز دوست نداشتم بقیه بفهمن من دارم در مورد چه چیزی فکر میکنم، تفکر برام یک نوع حیاط خلوت بود.

باغ زیبایی که خودم می‌ساختمش، می‌دیدمش و میوه اونو برمیداشتم، هیچ فضولی هم توش نبود برای نظر دهی! :)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۰
محسن رجب پور

نظرات  (۳)

چه پست خوبی!
همه اون چیزایی که من نمیدونستم چطور باید بیان کنم رو تو خودش داشت!
ممنون که این پست رو معرفی کردید و من هم برای شما آرزوی موفقیت میکنم!
پاسخ:
ممنون بابت لطفتون.
برای شما هم آرزوی موفقیت میکنم.
۱۰ آبان ۹۴ ، ۱۸:۵۳ مصطفی موسوی
سلام.
به به مبارکهههه
خوشحالم که به جمع وبلاگ نویس ها اضافه شدی!
الان این پستت یعنی نظر دادن = فوضولی؟ :))
پاسخ:
سلام
ممنونم که جزء اولینا هستی، به قول رفیق همیشه اولینا یک مزه‌ی دیگه‌ای دارن :)
نه ته مونده تفکر باز دارنده قبلی و یا شاید کنونی بود!
برایتان موفقیت توام با سر بلندی آرزومندم
درود بر شما 
پاسخ:
سلام
ممنونم منم همینطور آرزوی موفقیت دارم براتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">